Joan Baez - Banks of Ohio

2010. 5. 15. 18:16Pop`s

 

 

 

Banks of Ohio / Joan Baez

 

 

I asked my love  to take a walk 
To take a walk  just a little walk  
Down beside Where the waters flow 
Down by the banks of the Ohio
*And only say  that you"ll be mine 
In no other's arms entwined 
Down beside Where the waters flow
Down by the banks of the Ohio*
I held a knife against her breast
As into my arms, she pressed
She cried, "Oh Willie, don"t murder me, 
I'm not prepared for eternity"
*Refeat
I started home  tween twelve and one
I cried, "My God, What have I done?
I killed the only woman I loved
Because she would not be my bride"
*Refeat
나는 내 사랑에게 산책하자고 요청했네
산책하자고, 잠깐만 산책하자고
강물이 흐르는 강변을 따라 아래로 가면서
오하이오의 제방가에서 아래로 가면서
그리고 당신은 나의 것이 될거라고 말했네
어떤 사람도 품에 안을 수 없다고
강물이 흐르는 강변을 따라 아래로 가면서
오하이오의 제방가에서 아래로 가면서
나는 그의 가슴에 칼을 겨누었네
그가 누르는 나의 팔을 빼어서
날 죽이지 마! 라고 소리쳤지
나는 영원을 위한 준비를 하지 못했기에...
*Refeat
나는 12시와 1시 사이 집에서 방황했었어
나는 소리쳤어. "하느님, 나는 무엇을 했죠?
나는 내가 사랑하는 바로 그 사람을 죽였어요
그녀를 위하여 나를 죽이지 않았던 거예요
*Refeat

Joan Baez - Banks of Ohio.mp3
2.95MB

'Pop`s' 카테고리의 다른 글

Donny Osmond - A Time For Us  (0) 2010.05.27
Andy Kim - Baby I Love You  (0) 2010.05.17
50 Cent & destiny's child - Thug love  (0) 2010.05.17
G Clefs - I Understand  (0) 2010.05.15
Brenda Lee - Rose Garden  (0) 2010.05.15