Abba - I Have a Dream

2010. 9. 13. 13:23Pop`s

 

I Have a Dream / ABBA

 

I have a dream, a song to sing
나에게는 꿈이 있고 부를 노래가 있어요

To help me cope with anything

꿈과 노래는 어려움을 극복하는데 도움이 돼요
If you see the wonder of a fairy tale

동화 속의 경이로운 장면을 이해한다면
You can take the future even if you fail

비록 실패를 한다고 해도 당신은 미래를 꿈꿀 수 있어야 해요

I believe in angels

나는 천사의 존재를 믿어요
Something good in everything I see
내가 보는 것마다 무엇인가 좋은 점을 찾아내요

I believe in angels
나는 천사의 존재를 믿어요

When I know the time is right for me

나는 기회가 주어졌다고 생각되면
I'll cross the stream - I have a dream
냇물을 건널거예요 나에게는 꿈이 있거든요

 

I have a dream, a fantasy
나에게는 꿈과 환상이 있어요
To help me through reality

이런 것들은 현실을 극복하는데 도움이 되어줘요
And my destination makes it worth the while
반면에 목적지가 분명할 때

Pushing through the darkness still another mile
어려움을 헤쳐 나가는 힘이 가치를 발휘하게 됩니다

 

I believe in angels
나는 천사의 존재를 믿어요

Something good in everything I see
내가 보는 것마다 무엇인가 좋은 점을 찾아내요

I believe in angels
나는 천사의 존재를 믿어요
When I know the time is right for me
나는 기회가 주어졌다고 생각되면

I'll cross the stream - I have a dream
냇물을 건널거예요 나에게는 꿈이 있거든요

I'll cross the stream - I have a dream
냇물을 건널거예요 나에게는 꿈이 있거든요

 

I have a dream, a song to sing
나에게는 꿈이 있고 부를 노래가 있어요

To help me cope with anything
꿈과 노래는 어려움을 극복하는데 도움이 돼요

If you see the wonder of a fairy tale
동화 속의 경이로운 장면을 이해한다면

You can take the future even if you fail
비록 실패를 한다고 해도 당신은 미래를 꿈꿀 수 있어야 해요

 

I believe in angels
나는 천사의 존재를 믿어요

Something good in everything I see
내가 보는 것마다 무엇인가 좋은 점을 찾아내요

I believe in angels
나는 천사의 존재를 믿어요

When I know the time is right for me
나는 기회가 주어졌다고 생각되면

I'll cross the stream - I have a dream
냇물을 건널거예요 나에게는 꿈이 있거든요

I'll cross the stream - I have a dream

냇물을 건널거예요 나에게는 꿈이 있거든요 

 

 

'Pop`s' 카테고리의 다른 글

Doors - The End  (0) 2010.09.14
Bee Gees - Dont Forget To Remember  (0) 2010.09.13
John Lennon - Stand By Me  (0) 2010.09.02
Rare Earth - Get Ready  (0) 2010.08.28
Blue - Sorry Seems To Be The Hardest Word(ft, Elton John)  (0) 2010.08.19